- Nöööjd!! -

Idag är jag riktigt nöjd med min arbetsinsats!! Igår var jag på utbildning nästan hela dagen. Det var även fyra av "mina" säljare, varav tre var tillresta Örebro. Det innebar att jag var mer populär än annars. Försökte hjälpa dem i tur och ordning, den som är i Örebro mest sällan fick mest tid. Den som utgår ifrån Örebro fick minst tid. Någon rättvisa måste det ju vara.... Jag var jagad. Detta resulterade i en hel del avtal som de ville ha hjälp med att skriva. Och detta skulle jag hinna idag, var min tanke. Det kändes som att jag "förlorat" jobbtid med två VAB-dagar och en utbildningsdag. Då jobbade jag ändå en hel del de dagar jag var hemma med Ida. Jag hade radat upp avtalen i vilken ordning jag skulle göra dem och när jag höll på med det första som bäst ringde säljchefen och behövde hjälp NU. Han var på väg till en kund helt oförberedd. Han som skulle åkt hade blivit sjuk. Det var bara att prioritera om.
Jag är riktigt stolt över alla avtal jag hann skriva idag. När det åttonde var klart fick jag ont i huvudet och jag kände att det var dags att åka hemåt. Klockan var ändå närmare halv fyra. Det var nytt rekord för mig!! Nu är jag värd lite helg!!

Kommentarer
Postat av: malin

Klart du är värd helg nu. Ta det lugnt o gör det lusten faller på. Kram

2011-04-02 @ 08:28:12
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0