- Tack Google!! -

Sedan jag fick min Iphone, och framför allt denna hösten/vintern, har min bisyssla framför tv:n blivit att Googla. Ser jag någon jag inte riktigt vet vem det är, så Googlar jag fram det. Eller någon som jag mycket väl vet vem det är men funderar på åldern, jag Googlar. Eller som nu den sista tiden, när Robin frågar saker jag inte är helt säker på, ja, då kan jag Googla även på det. Om det är något tekniskt som jag knappt själv förstår, då Googlar jag och sedan läsar jag rakt av. Eller om de undrar hur ett visst djur ser ut. Eller en blomma. Eller var ett land ligger- Då kommer till och med Google Earth till användning.
Jag inbillar mig att jag lär mig saker, men just nu minns jag inte något sådant.... ;)
Tack för hjälpen Google!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0