- 20 grader kallt!! -

Fyy vad kallt det är idag också. Igår när vi åkte till stallet var Ida tvungen att följa med, eftersom Misha jobbade. Tyckte lite synd om henne, så vi tog med en filt hon kunde ha i "läktarrummet". När vi skulle hem sedan frös jag något helt otroligt om händerna!! Robin fick låna mina tjocka vantar så han i alla fall skulle bli varm! De la den medhavda filten över benen i bilen. När vi kom hem gick vi alla tre in i badrummet för att värma fötterna på golvvärmen! Vi förstod ganska snart varför Kajsa och Hobbe gillar att ligga där...
Nu har jag precis varit ut till bilen och stoppat i sladden till kupévärmaren. Termometern visar -20 grader. Vi får se om bilen hinner bli varm innan jag ska åka.
När jag kom in värmde i alla fall kaffet gott, även om det av någon anledning blev lite svagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0