- Familjen Sjuk ? -

Hoppas hoppas att det inte är en ny ihållande sjukperiod på gång i familjen!!
Jag frös som sagt enormt i söndags. Trodde det berodde på kylan vid Rävgången, men nu tror jag mer på begynnande förkylning. Eller någon annan form av sjukdom. Är kopiöst trött, har lock för ena örat och känner liiite i halsen. Stundtals ont i magen. Detta kan även vara en reaktion på att jag just nu har väldigt mycket på jobbet.
I alla fall. Misha känner sig inte heller helt hundra och barnen somnar mer än snällt på kvällarna och i väldigt bra tid. Ikväll han vi till exempel se hela halv åtta- nyheterna. De ropade inte en ena gång!! Robin bad oss till och med vara tysta när de badade, bara för att det var så skönt när det var tyst... Något på gång där också??
Jag ska fortsätta med min sova-bort-sjukdomen-sömn. Klockan är snart halv nio och jag ska bädda ner mig så jag orkar upp tidigt imorgon också, så jag hinner jobba lite innan telefonen börjar ringa....
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0