- Halvtid -

Nu har vi passerat halvtid för prövotiden på mitt nya jobb. Eftersom det är en helt ny tjänst på Market Support är det på prov i sex månader och därefter ska det utvärderas.
Arbetsbördan har varierat. Vissa dagar har jag inte fått så mycket jobb av "mina säljare", medan andra dagar har varit ganska fullt upp. När jag haft det lugnare med mina Market Support uppgifter har jag hjälpt till i min gamla grupp. Ibland väldigt mycket.
I min nya roll har jag aldrig känt att jag har haft för mycket att göra, men att det rullar på. Det som kan stressa mig är när jag inte VET hur jag ska göra. Däremot är det viktigt att det jag gör blir klart i tid och att det står rätt saker i dokumenten. Det är skönt att kunna hantera ett stort jobb i taget och att det blir klart istället för att göra många små saker.
Från början var tanken att jag skulle hjälpa tre säljare i ett specifikt distrikt. Efter tre månader bytte en säljare till vårt distrikt, och tre blev fyra. När fyra månader har passerat, den 1 mars, ska jag vara en dag i veckan på ett annat kontor för att hjälpa ytterligare två säljare. Det går bra nu!! Min förhoppning är att detta efter sex månader blir en fast tjänst!!
Nu är det tisdagmorgon och fikarasten är över. Dags att ta tag i dagens uppgifter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0