- Härlig vecka-

Otroligt vilken skön vecka! Ledig måndag och tisdag och Midha var ledig torsdag och fredag. Det gjorde hela veckan mycket avslappnad, eftersom vi slapp försöka hinna i tid till skolan. Det brukar sällan vara något problem att hinna, men det är skönt att inte behöva tänka på någon annan än mig själv på morgonen.
Den här veckan har jag fått koncentrera mig på det jag SKA göra. Eftersom Ida och Robin var med på jobbet i onsdagseftermiddag behövde jag inte vara med på Kundservice och  svara i telefonen. Idag skulle jag varit med och hjälpt dem igen, men kunde inte idag heller. Idag fick jag nämligen besök av en av mina "säljare" och en av hans kunder. Det var intressant att sitta med under förhandlingen och dessutom kändes det som att jag gjorde nytta och kunde svara på relevanta frågor.
Mer jobb kommer det bli med det  jag ska göra och det känns sååå roligt att det finns mycket att göra så att vi kan utveckla sammarbetet!!
Jag ser fram emot först en skön helg och sen en spännande vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0