- Träningsabstinens -

Imorse bestämde jag mig för att ta mig ut på skidorna och nyttja det vita som föll från himlen i torsdags. Ida skulle på kalas kl14 och det passade bra tyckte jag. Robin hade ändå en kompis här. Misha ville springa på morgonen/förmiddagen. Innan han stack ut blev det bestämt att Robin och Oliwer skulle hem till Oliwer när Ida var på kalas, och plötsligt skulle jag och Misha få tid tillsammans bara vi. Fick snabbt planera om dagen, så jag ville åka skidor när Misha kom tillbaka. Bytte om, och då kom Ida. Hon ville följa med. Vad gör man inte för att få vara med sina barn...? Ida och jag tog en tur på 30 minuter och 0,73km !! När vi kom in han inte jag åka själv, lunchen var klar. Vad besviken jag blev. Och kroppen blev sur för att den inte fick röra på sig och bli trött!! Lite träningsabstinens!!
Efter lunch skjutsade vi Ida till Nellys kalas och Robin och Oliwer hem till Oliwer. Fika gjorde vi på Fröken Brogrens Veranda. Mycket gott!! Jag unnade mig en liten bakelse!!
Medan kalaset ändå inte var slut, passade vi på att handla. Det var en ganska härlig känsla att handla spontant på en mellanstor ICA med lååång kö, utan barn. Som förr i tiden, innan vi hade barn...
Men till slut, när barnen var hämtade igen och vi kom hem var det min tur att träna. Tyvärr blev det mörkt fort, men det gick ändå bra. Han bara ett varv, men tiden var liiiite bättre än sist och det känns mycket bra.
Imorgon är det min tur att välja hur länge och när jag vill träna. Det får bli två varv, minst. På morgonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0