- Härliga kollegor-

Att i två dagar få ta del av mina kollegors erfarenhet och kunskap har varit otroligt givande!!
Mitt arbete just nu går ut på att hjälpa tre säljare i ett av våra distrikt med en del av deras administration. Tjänsten är helt ny, och vi får tillsammans forma vårt sätt att arbeta. När vi provat detta i 6 månader ska det utvärderas.
Från första februari är det en säljare som byter till vårt distrikt, och som jag troligen kommer hjälpa.
Under de två dagar vi var i Stockholm fick jag träffa alla säljare på distriktet. En del är helt nya i branchen, medan andra är nya i gruppen men har gedigen  branchkunskap. Blandningen var stor!! Själv har jag jobbat på företaget i 3,5 år men kan inte så mycket om gas, har mer koll på systemen. Är dessutom ny med att få delta i det här gänget. Måste säga att detta är nog det bästa mötet jag fått vara med på. Blandat med folk och ordning och reda.
Det kom upp många bra diskussioner och mycket skratt! Det är ett härligt gäng jag hoppas få fortsätta jobba med länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0