- Vanlig vecka-

Måndag: Jobbar lite extra för att klara av resten av veckan.
Tisdag: Slutar ca klockan tre för att hämta barn att köra till tennisen.
Onsdag: Slutar ca klockan fyra för att hämta barn att köra till ridningen.
Torsdag: Slutar helst före klockan fyra för att slippa bilkö genom stan. Hämta barn att köra till ridningen.
Fredag: Ingen tid att passa på eftermiddagen, men vill gärna hem och ta helg.
Någon eftermiddag varannan vecka brukar mannen spela squars. Varannan vecka brukar de få till det på dagtid.
När jag hämtat barnen idag och var på väg hem insåg jag att jag ju inte har någon fast aktivitet! Alla andra i familjen har det och jag är med barnen på deras aktiviteter och hinner således inte med något eget de dagarna.
Jag måste styra upp minst ett fast träningspass i veckan! Behöver få lite tid för mig själv och behöver röra på kroppen för att må bra...

Kommentarer
Postat av: Ullis

De där med egen tid är inte helt lätt!Det är den enda fördelen med att ha barnen varannan vecka :S Dock kräver livet nogrann planering den veckan barnen är hos mig, för att allt ska flyta och hinnas med. veckan när barnen inte är hemma jobbar, pluggar och tränar så mycket jag kan och orka, för att veckan med barnen ska bli så "smidig" som möjligt! och för att man inte hinner så mycket "annat" än plugg då! Självklart måste du prioritera dig själv lite också, de glömmer man lätt bort! Kul att följa din blogg Hanna!

2011-02-05 @ 00:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0