After Work

Idag var det Ridning för Robin igen. Gick superbra!! Det var hästbyte och han fick sin favorit Lina. Den busigaste hästen av alla! Liten och envis är hon, och det passar Robin bra.
När vi var på väg till stallet kände jag hur skönt det är att göra något efter jobbet. Jag kanske inte ska säga att vi oftast bara åker hem efter jobbet eftersom det är aktiviteter tre eftermiddagar av fem, men det kändes så skönt att få åka igen. Dessutom får jag frisk luft på köpet. Och egentid med ett barn.
De skönaste kvällarna är när jag får göra något efter jobbet. Åka till stallet med barnen, träna, åka till barnens tennisträning. När jag gör något annat en stund efter jobbet orkar jag konstigt nog vara vaken lite längre. Och det är ju trevligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0