Arbetslistor

Första arbetsdagen rullade på fint. Hade rätt fullt upp hela dagen. Dels hade det kommit in jobb under min ledighet, dels kom det in jobb under dagen.
Det är riktigt roligt att ha mycket att göra, men idag tappade jag strukturen lite.
Innan ledigheten gjorde jag listor innan jag gick hem för dagen, och fyllde på efter hand, för att ha koll på vad jag hade att göra. Och det är skönt att kunna styka över och verkligen se att jag gjort något :)
I mitt jobb hjälper jag ett antal säljare med deras administration. Jag har bara haft den här tjänsten sedan 1 november och jag trivs som fisken i vattnet!! Dels är det ju roligt att jag får lära mig något nytt, och dels är det ett jobb som jag tycker passar mig bra. Jag gillar att ordna en stor ordentlig  sak i taget och det gör jag bra. Många gånger vill de ju ha min hjälp samtidigt, men det gäller att prioriteta och nu finns det tid till det. Jag har inget problem att jobba med kort deadline, bara jag vet vad jag ska göra.
Det bästa idag var när jag förstod hur en av dessa säljare tänkte med en kund utan att han egentligen sa det. En baggis egentligen, men både idag och förra gången var det en sån skön känsla att JAG fick tänka lite i jobbet och JAG förstod!! ;) Gillar inte när det går för mycket på rutin.
Listan för imorgon är inte så lång än så länge, så då tänkte jag hjälpa dem i min gamla grupp också. De har huuur mycket som helst att göra.
Ska bara säga att ryggen känns bättre också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0