Skruva...

Strax innan klockan två gick jag och Robin hemifrån. Han skulle på Hugos 6-års kalas!! Det var i Rynninge gamla skola, så det var ingen lång väg att gå. När vi precis skulle svänga upp mot skolan och såg en tjej i prinsessklänning kom vi på att vi glömt hans Star Wars-mask. Robin vände direkt för att gå hem igen. Vi hade gott om tid. Var tillbaka vid skolan ett par minuter efter två.
När vi tidigare under dagen röjt loss i huset och städat fick jag nog! Jag bestämde att vi skulle åka till IKEA för att köpa en hylla till "mitt" badrum. Jag får ju inte plats med allt!! Ida, Misha och jag gjorde det medan Robin var på kalas. Ida ville absolut åka till leksaksaffären för att visa oss vad hon vill ha i 5-års present! Hon hittade en hel del kan jag säga. Iblandade prisklasser... Hon tänkte även på sin bror, och tog med ett gratis LEGO Star Wars vykort. Bara för att hon tycker så mycket om honom!! De är så gulliga mot varandra!!
Nähä, om jag skulle ta och skruva hylla nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0