Tankeverksamhet

Det är lite jobbigt idag tycker jag. Måste tänka och det kräver ju lite... Helt ska det gå fort också.

Ska helst presentera ett förslag innan tio, senast elva och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Gillar

i och för sig att jobba under lite press, men nu måste jag som sagt tänka själv. Det är ju det som

ställer till det ....

Dessutom känns det som att jag har rätt mycket på mitt bord just nu. Inga allt för komplicerade saker,

men saker som blockeras av att jag vill hinna klart med förslaget först. Sen kan jag nog beta av det

andra ganska snabbt. Bara jag vet vad jag ska göra känns det enklare och då har jag inga problem

alls med att ha hysteriskt mycket att göra.

Idag måste jag dessutom sluta tidigare eftersom Ida och Robin ska träna tennis. Det gör att pressen

ökar ytterligare

Jag skulle verkligen vilja titta efter en ny handväska och kanske något nytt plagg att ha på mig, men ikväll

har jag lovat att sitta hemma och jobba över för att hjälpa mitt gamla gäng, så då kan jag inte åka. Om jag

inte jobbar sent imorgon istället, efter Robins ridning..... Ja, så gör jag nog!

Längtar efter att man kan ligga på en filt på gräsmattan igen och det är soligt och varmt och man kan bara

slappna av!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0