Tisdagstrött

Idag är jag trött. Orkade inte riktigt gå upp i morse, men tvingade mig upp ca 10 minuter efter klockan ringt. Det gäller att inte blunda igen, då är det kört!!
Trots min trötthet måste jag säga att jag börjar få in farten redan dag nummer två! Kaffet står på spisen medan frukosten intas och kan drickas direkt när filen och den hemmagjorda müslin är uppäten. Kaffet i sig går ganska fort att dricka.
Innan jag sedan åker, ska jag få ner barnen till frukosten. Det går med varierat resultat. De är ganska olika på morgonen. En studsar mer eller mindre upp och rakt ner i kläderna, och den andra är mer svår startad. Men oftast går det ganska fort. Det går mycket lättare efter att de fick egna väckarklockor!! Suveränt!!
Hemligheten är att vara snabbare när jag väl går upp, så att jag hinner duscha och fixa och äta frukost innan de andra vaknar och går upp. Då kan jag åka till jobbet strax efter 07.00.
Har varit på jobbet halv åtta två dagar i rad och hoppas det håller i sig läääänge nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0