Vårkänslor

Oj vilka vårkänslor jag fick idag när solen sken och nästan värmde! Längtar sååå till våren nu känner jag. Kommer dock fortfarande tycka om vintersporten så länge det går....
Ida tog fasta på det här med vårkänslor och sa redan i förmiddags att hon ville cykla på eftermiddagen. När vi sen gick ut, tog hon fram hjälmen. Jag försökte prata bort det, men det gick så där...
Hon cyklade till och från lekparken och det gick ju bra. Det ska bli härligt när man kan cykla hela tiden! Det är ett skönt sätt att ta sig fram!





Jag och barnen bestämde att vi skulle gå ut i solen strax efter lunch, men det blev ett par timmar efter lunch. Och solen var borta. Det var ganska skönt ändå, men jag klarade det inte så länge.
Ida och Robin lekte ju och rörde på sig på ett annat sätt än vad jag gjorde. Robin provade att hoppa uppifrån klätterställningen, men det var lite hårt att landa den isiga snön...

Gunga var det de gjorde mest. Både i kompis/syskongungan  och i vanliga gungor. I de vanliga gungorna gjorde de Robins nya favorit- Krocka....


Nu ska jag göra en sista insats för jobbet innan jag tar fredag. Det har varit helt ok att jobba hemifrån, har fått en hel del gjort, och faktistk kunnat jobba ganska många timmar ändå. Och hunnit spela spel med barnen!!



Kommentarer
Postat av: elin westin

sv; tack & alltid kul med lite uppmuntran :)

ha en fortsatt bra helg!

2011-01-21 @ 22:30:30
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0