Veckan klar

Det blev fredag och helg den här veckan också!! Det kändes inte så i måndags, men nu är det bevisat!
Bland det första vi pratade om på jobbet i måndags var hur långt det var kvar till nästa allmänna  ledighet- påsken. Den är sen i år, slutet på april, så det var hela 14 veckor kvar! Även om det inte kändes som att veckan skulle ta slut är jag lite förvånad över att det redan är fredag. På samma sätt kommer jag nog bli lite förvånad över att det snart är påsk...
Jag är inte trött på att jobba efter bara fem dagar, men jag blir trött på kvällarna. Jag går upp tidigt och lägger mig egentligen för sent för att gå upp så tidigt. Skulle behöva lägga mig med barnen klockan åtta ibland, men det känns ju inte heller roligt. Vill ju hinna hänga med lite i världen och umgås med maken. Men, ibland är jag så trött att det inte är någon idé.
Nu är det i alla fall en helg som jag ska njuta av med familjen!!

Kommentarer
Postat av: AG

Hoppas du får en trevlig helg. Själv softar jag så gott det går när det nu är helg. Har ju inte ens koll när jag får långledigt nästa gång. Jobbar ju många röda dagar. Men tacos är gott. Det funkar ju alltid :)

2011-01-15 @ 01:30:07
URL: http://aggeman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0