Veckans första dag...

Usch vilken seeeg måndag det var idag!! Lite trötthet hängde nog kvar från lördagens äventyr och sena hemkomst. Jag fick även dela säng med min dotter inatt, och det gör ju oftast inte att jag sover bättre.
När jag kom till jobbet hade jag dessutom inget av MITT jobb att göra heller, så det var bara att börja hjälpa min gamla grupp. Jag gör det för något måste jag ju göra, och de har mycket att göra så det klart att jag hjälper dem. Det tråkiga är ju att jag VILL ju göra mitt nya jobb. Jag VILL att de säljare jag ska hjälpa ger mig tillräckligt med jobb så jag kan hjälpa dem, så de kan vara mer ute hos våra kunder. Jag hoppas verkligen att det blir en fortsättning på det projekt som min tjänst är just nu. Jag trivs riktigt bra när jag får hjälpa säljarna med deras administration, bl.a. Avtalsskrivning. Det känns som att jag gör lite nytta.
Efter jobbet åkte jag till SIBA för att hämta en router, som Misha lagt undan. När jag skulle betala skiljde det 200:- på nätpriset (som Misha tittat på) och att handla i butik. Det blev ingen router med hem... Vi får väl beställa en i stället.
Medan maten blev klar passade jag på att skriva Idas inbjudningkort. Snart är det nämligen dags för 5-års kalas för lilla tjrjen!! Fyra kompisar vill hon bjuda. Och en extra kille. Han går i förskoleklass och fyller alltså sju år snart. De leker ingenting längre och träffas inte heller eftersom hon är på dagis och han på skolan... Vi skippar honom denna gång....
Nähä, nu ropar Hobbe på mig... Dags att sova och ladda för en härlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0