- Grymt effektiv -

Nä, hörni, jag orkar inte vara vaken! Trött men glad!
Att jag är trött nu känns inte så överhängande jobbigt ändå. Jag tror det dels beror på att förkylningen inte riktigt gett med sig. Dels är det nog att jag varit grymt effektiv och jobbat stenhårt och fokuserat både igår och idag! Idag hade vi ändå datahaveri hela förmiddagen! Jag är mycket nöjd med denna veckas insats så här långt.
I natt var jag vaken tre gånger av olika anledningar. Dessutom försov jag mig och gick upp med Misha. I natt hoppas jag på att katterna sover heeela natten. Imorgon fyller de åtta år!!!
Nä, dags för sängen då, så jag kan fortsätta vara effektiv imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0