- Kökstjänst -

Har tillbringat mycket tid i köket idag. Först fick jag som sagt för mig att göra pannkaka. Endast en stackare blev kvar.
Ikväll hade jag bestämt att jag skulle göra lassange. Lika bra när jag ändå hade tid. Jag gör en förenklad variant med creame fraische, så det känns väldigt enkelt. Dock han den inte bli klar tills vi var hungriga, så det blir matlådor istället, vilket inte är helt fel. Recept kommer när jag sitter vid en dator. Det är enklare att få det snyggt då.
I alla fall så tycker jag om att laga mat och det gör inget om det ibland blir riktigt långa stunder. Jag hade tänkt göra kladdkakemuffins också och bjuda mina kollegor på, på tisdag. Bara för att vi är värda det. Idag fanns inte tiden. Hoppas energin infinner sig imorgon....
Nu är det dags för sängen. Imorgon klockan sju blir jag upphämtad på bestämd plats för avfärd mot Älvsjö igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0