- Må-Bra-Terapi -

Vilken härlig må-bra-terapi det är för mig att åka till stallet!! Jag var lite trött när jag åkte från jobbet, men hann med en liten paus mellan hämtning på fritids och stallet. Jag och Robin hade mor-son tid med lite mellis. Han hann till och med leka lite ute, äta mellis och leka lite inne innan vi bytte om. Kom dessutom till stallet i jättebra tid!
Jag skulle kunna gå ute i stallet och skrota hur länge som helst. Greja och fixa. Det är så mysigt bland alla härliga hästar. Och det är ju så
Jag hade det i flera år av min barndom. Det var jag och hästarna!!
När jag åker till stallet med Ida och Robin får jag ju dessutom egentid med dem, och det är inte helt fel heller!!
Jag har ofta märkt att stress jag har haft med mig från jobbet, helt har släppt bara jag kommer till stallet. Jag lägger då focus på något helt annat. Idag när vi kom hem från stallet var jag pigg. Hästarna ger mig energi! Och det tackar jag för. Måste fixa mer hästtid i mitt liv.....! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0