- Morgonrutin -

Vi lägger till en detalj i min och katternas morgonrutin. När vi går ner vill de ha frukost. Både blötmat och torrisar. Och vatten. Vattnet är särskilt viktigt för Hobbe. Sen följer de med mig in på toaletten, ligger och värmer sig på golvet när jag duschar. Hobbe vill dessutom gå in i duschen när jag är klar, för att dricka vattendroppar.

Numera kan vi lägga till Kajsas psykning av mig, när jag äter frukost. När hon var liten fick hon slicka filtallriken. Mums!! Det har vi kommit på igen. Så, imorse satt hon på golvet och tittade på mig, för att jag inte skulle missa att hon ville ha fil.... Ett glatt jamande mötte mig när jag gick med tallriken till hennes plats!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0