- Presentpapper -

Som sagt var jag hos frissan förut. Härligt att bli lite ompysslad!! I och för sig en helt vanlig klippning, men hårtvätten är så skön !!

När jag ändå var på Marieberg passade jag på att titta på kläder lite snabbt och köpa presentpapper. Tre födelsedagsbarn ska firas imorgon; barnens farmor, och Robins klasskompisar Oliwer och Linus. Har länge tänkt köpa presentpapper på Lagerhouse. Roliga mönster och inte speciellt dyrt. Fyra rullar för 100:-. Kan rekomendera!!

Här är alla rullar jag köpte idag och exepmel på inslagna paket!!                              
                                   


                                                                

En tröja till mig och strumpor till Robin fick jag också med hem. Det finns mycket fint nu, men än så länge är det ju inte så varmt att man kan ta på sig icke- varma kläder. Avaktar lite med inköp, för när jag väl handlar, vill jag använda på en gång.

Det jag egentligen främst är ute efter nu, är en snygg vårjacka. Får nog leta mer nästa helg, för imorgon är det hästning och kalas på schemat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0