- Trött som trötter -

Okej, nu får det snart vara nog. Nu har jag varit extremt trött, väldigt länge. Utan att överdriva allt för mycket, så har jag nog gått och lagt mig runt klockan nio på kvällen i snart tre veckor!! Utan att bli piggare!! Två lördagar i rad har min snälla familj låtit mig få sovmorgon! Jag har förvisso varit uppe och gett katterna mat, men sen har jag fått sova. Lite piggare just den dagen, men inte i längden. Ska inte glömma att jag varit förkyld i två veckor också, och det är klart det påverkar, men ändå. Redan i december när jag var på Hälsokoll på företagshälsovården var jag extremt trött. Det var då sköterskan ordinerade middagsvila. När jag var på den kollen, hade jag nyligen börjat mitt nya jobb och vi tänkte att det nog var därför.
Ska ge min förkylning ett par dagar till att ge med sig, och blir jag fortfarande inte pigg måste jag kolla upp det. Då har jag väl brist på något.
Nä, nu är klockan 21:02 och det är dags att släcka lampan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0