- Utelunch -

Idag lunchade jag med min bästa J!! Ibland, när andan faller på, och båda har tid, så lunchar vi. Om jag säger att det blir en gång i månaden är det nog att ta i. Närmare en gång på två månader. Att det blev just nu berodde på att hon skulle ha pengar av mig, för det jag köpte på Tupperwarepartyt i måndags.
Det var så skönt att lämna jobbet en stund och koncentrera mig på en vän. En vän som inte tillhör jobbet. När jag lunchar ute med jobbisar blir det ändå inte som att komma bort från jobbet.
Idag när jag kom tillbaka från lunchen var det som att det var en ny dag. Det kändes som att jag varit borta länge, riktigt länge. I och för sig var jag nog borta en timme och det är ju mellan 30 och 45 minuter mer än jag brukar vara... Men, det var helt klart värt det!! Den långa pausen behövde jag från jobbet. Och den timmen behövde jag och J!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0