- Vasaloppet -

Jag är imponerad av alla skidåkare som idag åker de nio milen mellan Sälen och Mora. Jag tror aldrig att jag kommer dit, att jag får för mig att stå på ett par skidor så långt! Det är långt, nio mil. Visst, skulle jag träna för det så kanske. Men ändå, nej. Lopp är inte min grej. Jag har sprungit Vårtuset en gång, och då var jag rätt glad att jag tog mig runt. En knäskada gjorde att jag inte kunde träna så mycket. Nu springer jag ändå minst fem kilometer varje gång jag springer. Det är jag väldigt nöjd med. Om jag ska ha något mål att sträva efter så är det att springa milen. Kanske i ett lopp...
Åter till Vasaloppet. Idag hade jag två stycken att följa via nätet, och det gjorde det hela mycket mer intressant. Mats åkte in på 7:13:01 och Johan åkte in på 7:27:27. Mycket bra jobbat måste jag säga!!!
Tack vare dessa båda var det mycket roligare att titta på loppet på TV. Tackar för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0