- Verkar bli en bra dag -

Ida och jag är hemma idag också. Hon hade ingen feber imorse, så jag hoppas att det är blir den där feberfria dagen man ska ha innan man går tillbaka till dagis igen. Vi har fixat paket till min jobbarkompis som slutar hos oss nu, och hon har tittat på film och jag har jobbat lite. Fick i uppdrag av min chef att fixa blommor, så det ska vi göra nu, samtidigt som vi ska försöka äta något. Sen ska vi hämta Robin och åka till jobbet och fika lite :)

I kväll bjuder chefen på Relaxen och det känns som att detta ändå kommer bli en helt ok dag ändå. Imorgon blir det jobb på jobbet. Om Ida fortfarande är sjuk får Misha vara hemma. Jag måste tjäna lite pengar också. Och utbilda mig. Nästan hela dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0