- Svar på tal -




Sofi   om - Hemmajobb -:

Vad fint hon gjort, vad duktig hon är!
dom små små pärlorna ser ut att vara ett väldigt pillrigt jobb.
Hoppas hon sanrt är bra.
Kram

 

Svar: Ja, det var nog pilligt. En av dagisfrökarna gör smycken på fritiden och det var hon som hjälpte till. Lite kul och annorlunda.

 

malin  om - Frisören -:

vart klipper du dig o pris? Jap klipper mig på haircorner tror de tar 320:- inte billigt att bli snygg;)

 

Svar: Jag klipper mig på Nikita på Marieberg. Den här gången kostade det ca 400:-. Nä, det är inte billigt, men å andra sida blir det bra. Min frisör har otroligt bra koll och kommer ihåg mig, och det är ju trevligt.

 

Sofi   om - Kattår -:

Räknar man så ang kattår, vad knepigt!
Så vart 4/5år då ökar dom bara ett år, hmmm.
Tanterna passar nog bättre nu ;-)

 

Svar: Ja, det är helt ologiskt.

 

Sofi   om - Bak -:

Mums vilka goa kladdkakemuffins, det måste jag prova nästa gång.
Du bara dekorerar med hasselnöt eller är det mera i smeten?
Duktiga ni är som hunnit baka så mkt!

 

Svar:  Det är svårare att hitta tid att hinna äta upp det sen…. Nu ligger det i frysen så ni får väl komma och hälsa på :)

Yes, bara som dekoration. Hackar lite och lägger uppe på innan ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0