Skidor

Jag minns en gång när jag åkte skidor med skolan, det måste varit på mellanstadiet. Kanske högstadiet. Jag åkte med min bästa kompis Moa och vi var väl inga stjärnor kanske. I alla fall inte jag. Ramlade väl en del. Ett av fallen för min del resulterade i att jag landade med svanskotan mitt på spåret. Den där strängen i mitten!! Jäklar vad ont det gjorde!! men det ordnade sig när jag kom hem.
Idag när jag åkte längdskidor  för första gången på säkert 15 år ramlade jag inte en enda gång!!! Jag är så bra!!
Det var inte jobbigt när jag åkte, men sen kände jag att kroppen var riktigt trött. Sov 45 minuter till Bolibompa ;)
Denna vinter ska jag åka mycket skidor. Det bestämmer jag NU!!
Det ska bli mysigt att få åka med barnen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0