Star Wars

Visst är det facinerande att mina relativt små barn kan så mycket om Star Wars. Själva tycker de nog att de är ganska stora när de är lite mer än sex år och snart fem och ser nog inget konstigt alls med att de kan så mycket, men jag tycker att de är otroligt duktiga.
Vi tittade klart på Robins julklapp ikväll. Star Wars mummer 5. Som egentligen är nummer 2. Eftersom George Lucas kom på att han skulle göra de första filmerna sist, blir det lite mer komplicerat.
Båda barnen har spelat en hel del Star Wars på Wii, och vi såg filmen förra nyåret på TV, så de vet en hel del av vad som ska hända. Och bara liiite läskigt tyckte Ida att det var. Behövde bara hålla handen lite. Dock har hon lite svårt att sova nu....

Kommentarer
Postat av: malin

hmmm känner igen den där med star wars, men här hemma är de bara jag som är totalt ointresserad. Jag fattar verkligen noll och tycker de är sååååå tråkigt att kolla på.

2010-12-29 @ 10:31:02
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ja visst e det otroligt att dom kan så mkt!

2010-12-29 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0