- Datahaveri -

Datahaveri är väl det värsta av allt på jobbet!! Man kan inte/får inte gå hem, eftersom man faktiskt är där för att jobba. Och man kan inte göra något eftersom inget funkar. Och knappt finns det några papper att sortera heller...
Detta hände idag på jobbet. Hela förmiddagen var både telefonerna och datorerna utom funktion. Vilken tur att jag skrev ut det jag behövde till dagens kundbesök redan igår!! Och vilken tur att det funkade att göra det hemifrån!
Om inte nätverket kommit igång efter lunchen, hade jag tagit med mig datorn och allt jobb hem, för det funkade faktiskt riktigt bra när jag satt hos kunden.
Jag hann inte åka hem. Det hoppade igång när jag ätit klart. Det är ju klart enklare att jobba på ett kontor, och som sagt är det ganska tråkigt att sitta hemma.
Dock fick jag sitta kvar på jobbet de sista timmarna och jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0