- Frisk snart...?-

Idag har både Ida och Robin varit hemma. Robin för fortsatt feber och Ida ville ha en dag hemma. Och går man bara på dagis är det helt ok.
Hemma har jag hunnit jobba tre och en halv timme. Strax innan tolv började jag göra mig i ordning för att vistas bland folk, och halv ett träffades hela familjen för gemensam lunch på Rosalies. Jag skulle nämligen på utbildning halv två på jobbet. Så, totalt ca 5,5-6 timmars jobb idag!! Mycket bra jobbat! Har satsat på att jobba stenhårt istället för att smita emellan med blogg. OM Robin går till skolan imorgon är det skönt att inte ha så mycket jobb liggandes, så jag kan åka hem tidigt istället! Hoppas att han är frisk snart!! Han vill i alla fall själv till skolan imorgon...

Kommentarer
Postat av: malin wide'n

vad mysigt med lunch på stan tillsammans.

2011-04-15 @ 12:45:10
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0