-Liiite nervöst.... -

Hihi, imorgon gäller det!! Dags för Ridning!! Lite nervöst är det. Det är första gången på nytt ställe, men det ska nog gå bra. Vi har önskat små hästar. Men när jag tittar på de hästar som presenteras på hemsidan, som minst 165 cm i mankhöjd.
Igår kollade jag ridhjälmar på nätet, och kom till den som Ida och Robin har. Storlek 51-54. Den är ställbar. Jag fick för mig att den kanske passar även på mig. Jag provade idag, och det gick hur bra som helst! Har jag litet huvud, eller har de stora...? Nu är det en väst jag behöver köpa. Det får bli till nästa gång vi ska rida. Och sen vill jag nog ha mer nya saker: ridbyxor, stövlar, jacka.
Ska sova nu, så att jag orkar upp i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0