- Rolig dag!! -

Rolig dag idag!! Ja, inte så att jag har skrattat hela dagen, men har gjort vettiga grejer. För det första har solen varit framme nästan hela dagen, trots att vädret i alla fall visade mig att det skulle regna. Men jag vill ha sol! Vi kunde till och med sitta ute på lunchen. Riktigt härligt! Cyklat har jag gjort också. Både till jobbet, och hem igen.
Idag, eller egentligen i fredags, fick jag listor från säljchefen på konkurrentkunder som jag ska hjälpa säljarna att koda om i systemet. Kanske inte det allra roligaste, men nödvändigt. Men det är kul att få vara en i laget, för att vinna så många kunder som möjligt. Och jag får dessutom använda ett nytt program lite mer.
Även lite jobb direkt från säljarna kom in idag. Kul!
Blir nog en fullspäckad vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0