- Tråkdag -

Det har varit grått väder hela dagen. Datahaveri halva dagen. Och jag har bara varit på urdåligt humör större delen av dagen. Kanske inte så att det har märkts utåt, men jag har inte varit på topp. Är nog inte helt hundra frisk, men inte heller sjuk. Dessutom låg vi fyra stycken i sängen i natt och jag sover så dåligt då!!
Hade någon sagt något dumt till mig idag, eller ifrågasatt vad jag gjort, kändes det som jag skulle bryta ihop! Men det var ingen som gjorde det som tur var, och innan jag gick hem fick jag bra feedback från min chef, så sen kändes det mycket bättre!!
Imorgon blir det hemmajobb blandat med VAB, så då behöver jag inte ens låtsas vara glad och trevlig... ;)
Ska bara tillägga för oroliga att jag mår väldigt bra, är bara trött och har fortfarande träningsvärk... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0