- Måste återfå strukturen -

Förutom att jag har åkt bil i drygt fyra timmar idag, måste jag säga att jag har varit riktigt effektiv idag. Slog personligt rekord i antalet skrivna avtal på en dag!! Jag jobbade hårt men kan nog säga att jag börjar komma in i jobbet nu!
Imorgon blir det att beta av massa mail och skriva fler avtal.
Det är jättekul att det är mycket att göra, men jag måste få tillbaka stukturen. Men, från denna vecka får jag göra det jag ska göra på heltid!! Det kommer ordna sig med strukturen. Jag har ändå koll på vad jag ska göra.
Då är det värre hemma. Jag kommer ihåg att Robin snart ska på kalas, men måste tänka till när det är. Och så måste vi köpa present. Men det ordnar sig det också.
Efter min hårda dag är det bara att säga: God Natt!!

Kommentarer
Postat av: malin

kalas ja det är det ju snart. Hade glömt bort att O kanske skulle köpa till L oxå. Jo discot är Oliwer peppad på men vet i hundan om han kommer våga dansa:) Men visst var det tidigt redan 17:30. Vi kommer aldrig att hinna till dess. Jag slutar 16 ska ta mig till dagis o skola hem o snygga till sonen o sen snabbt tillbaks. Kunde ha varit 18-20 när det ändå är en fredag.

2011-03-14 @ 21:13:52
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0