- Svar på tal -

Varje morgon när klockan ringer, stänger jag av signalen och kollar mailen. Det mesta som kommer är info om att någon kommenterat något inlägg på Facebook. Det allra roligaste är när jag ser att jag fått en kommentar på bloggen. Det kände i början när jag bloggade, men nu är det sämre. Därför har jag nu bestämt att jag ska lyfta fram kommentarerna och samla dem i ett eget inlägg; "Svar på tal". Jag börjar så fort det finns kommentarer att svara på. Det är roligt att läsa på andras bloggar. Kanske blir det roligare att kommentera också, när jag lovat att svara....
Varsegod och kommentera!!

Kommentarer
Postat av: malin

jag läser din blogg varje dag o ibörjan kommenterade jag allt, men sen verkar det som om det jag kommenterar från mobilen inte kommer med. O eftersom jag nästan bara använder mobilen så har jag gett upp att skriva. Men ger det ett nytt försök.

2011-03-12 @ 07:14:05
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Sofi

Får börja kommentera oftare jag med.

Läser nästan varje dag, läser alla inlägg iaf.

2011-03-13 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0